Freeeeeeeee

Idag känns det jättebra. Jag är ledig från min uppsats för kanske 2 dagar. Sen börjar jag igen - behöver läsa mer, fundera mycket mer. Vill göra den intressant och till nytta.
Men idag är det dag att vila =) Snart ska jag svara alla epost (från mina vänner) som väntar med röda flaggor markerade som viktiga. Jag har fått epost från min brorsan också. Han är i Irland sen 15:e october. Han ska stanna ett år där och jag antar att han känner sig lite ensam. Så han skirver emails - och han är ganska duktigt på det. Korta, men roliga medelande. Han använder söta ord. Ja..jag måste svara till honom.
Idag har jag också skickat flera bilder till min vänn som är i London och studerar på LSE (London school of economic and social sience) där till exempel Kennedy studerade. Hon är en de smartaste människor jag har träffat. Hehe - hennes nästan klasskamrad är Monika Lewinska som studerar sociologi (min vänn är på psykologi departement).
Här kommer bilden:
Hitta skilnad =)
Det var jätteskönt ute när jag tog den. Alla färger omkring, solen sken...det känns fortfarande varmt när jag tänker på den där dagen.

Kommentarer
Postat av: Leifdagny

Very interesting site. Lots of good information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback