Tipspromenad

Festen var så bra att jag fortfarande tänker på den. Nu tänkte jag att publicera vår tipspromenad. Den var skoj!!!

FRÅGA 1
Varför har festen tema 47?

1.         För att Kristina och Liza blir så många år
            tillsammans
X.        För att 4 gånger 7 är 28 och 4+7 är 11.
           Och Liza fyller 28/11
2.         För att det var det enda tema de kunde
            komma överens om

FRÅGA 2
Hur motionerar Kristina och Liza?
1.         Kristina spelar handboll och Liza springer
             till jobbet
X.        Kristina glömmer saker och får
           springa tillbaka. Liza hoppar hopprep på
           arbetstid
2.         De dansar Tango

FRÅGA 3
När fyller Liza och Kristina 50 är?
1.         25:e april 2007
X.        25:e november 2008
2.         25:e maj 2007

FRÅGA 4
Var träffade Kristina Liza första gången?

1.         I Laxå 2003
X.        I Slovakien 2004
2.         På jobbet 2005

FRÅGA 5
Var träffade Liza Kristina första gången?
1.         I Laxå 2003
X.        I Slovakien 2004
2.         På jobbet 2005
  FRÅGA 6
  Varför tar det  1 ½ timme när Kristina och Liza  lunchar tillsammans?
  1.         Det tar så lång tid att få maten 

  X.        Liza fotar hela tiden
  2.         Kristina tuggar 50 gånger



  FRÅGA 7
  Vad gör Kristina och Liza på fredagar?
  1.         Dansar Tango

  X.        Slappar i den gröna soffan 
  2.         Bloggar

  FRÅGA 8
  Hur många ord kan Kristina och Liza sjunga på sin favoritsång och hur länge har de tränat?
  1.         9 ord på 2 månader
  X.        14 ord på 1 månad
  2.         27 ord på 3 veckor

  FRÅGA 9
  Vad försöker Liza lära Kristina?

  1.         Alla bra svenska uttryck och ordspråk
  X.        Att dansa Tango
  2.         Att äta sushi med pinnar

  FRÅGA 10
  Vad är svårast för Kristina och Liza?
  1.         Att hitta på tipspromenadens 10:e fråga
  X.        Att dansa tango
  2.         Att gissa vem som vinner idol


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag kan! Jag kan! Jag kan!!! Vad vinner jag??!

2005-11-28 @ 22:59:07
Postat av: Kristina

Du kan fotograferas med mig =)

2005-11-29 @ 00:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback