Hemma snart...

Nu ska jag packa och om några timmar ska jag till Slovakien där ska jag läsa och skriva och läsa och skriva..Och hoppas att jag kommer att ha lite tid att vara med mina föräldrar och min hund. Sen vill jag till teater också.
Det kommer att vara för första gången att min brorsan ska inte vara hemma. Vem kommer att  titta på filmer med mig? Hmm..men jag ska inte titta på filmer för att jag har andra saker att göra. Så det är bra att brorsan är i Irland =)

Vad behåver jag inte packa:
handdukkar (har kanske stavat fel)
många kläder
idrottskor
vinter jacka (jag har ingen)

Vad måste jag definitivt ta med:
Böcker
USB minne
Kamera
Laddare (alla som jag har)
ISIC
Biljetter och pass (förstås)
Presenter

Kommentarer
Postat av: Robert

Hälsa slovakien, och se till att slappna av lite hemma också! Och glöm inte att blogga, så vi får veta hur du har det! =P

Postat av: Kristina

Nu har jag skrivit ganska mycket =) Especially for you =) Att slappna av? Kanske nasta vacka =)Eller nasta..

2005-11-13 @ 23:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback