Fran min temalist - del 1-Hur var det att komma hem

Nu har jag lite tid sa nu ska det skrivas =)
1. Jag saknade min blogg.Jag var antingen pa vag mellan Sala (dar jag bor) och Bratislava (dar jag studerar) eller i en av dem staderna och tankte ofta: "yeah det har vore kul att skirva om i min blogg" men tyvarr var jag verkligen upptagen. Men jag kan forsoka att komma ihag dem situationerna.

Sa..
..pa vag hem fran Sverige var planet forsenad. Jag fick vanta i Prag mer an 5 timmar. Den sista extra timme jag vantade hittade jag en magazin och jag tyckte om den verkligen. Jag laste flera intressanta och tankgjorande artiklar. En var om Steve Wozniak och Steve Jobs (Applce computers grundare) och deras filosofi. De sager att de aldrig forsokt salja mest men alltid gora bast. Och sant tycker jag om. Steve Jobs berattade lite om sitt liv vilket var ocksa ogonoppnande. Han har bara bekraftat for mig att man skulle leva varje dag och inte bara vanta tills imorrn. Ja!

..att traffa mina foraldrar kandes som vi aldrig var utan varann. Och det ar kul. De kanner mig bast. De vet nar jag inte vill prata, nar jag vill prata men vet inte hur skulle jag borja, de vet nar de skulle prata, nar de skulle prata allvarlig, nar det behovs nat skamt osv. Det kans tryggt.

...Dante var otrolig och ovanligt glad. Jag med..Han ar bast. och roligt hund. Det satted han tittar ar gulligt varje gang han gor det. Jag har sett det tusentals ganger men jag ar fortfarande amazed..
 
Hoops..nu ar det sent och jag maste till Bratislava imorgon bitti (jag har arteterapi) sa om resten i min tema list ska jag skriva nan annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback