Vad Andreas hade skrivit om han hade en blogg:..


..Igår var jag och Liza hos Kristina i hennes mysig lägenhet. Det ver hur trevligt som helst. Vi åt inte pasta den här gången (Kristina är jätteduktig på att laga pasta. Synd att hon har bjudit mig på pasta bara en gång) Men vi hade lite chips och grön vindruva. Jag åt chips. Kristina vindruva och Liza bara skrattade och berättade om sina pojkvänner från Idol. Hon vet allt om Idol så är det bara att fråga henne om ny undrar om nånting. Hon har ju lite bättre infokälla an vi andra. Kristina lärde mig den riktig svenska och hur man uttalar rätt. Båda tjejerna sjöng Temptation (Arash). Vad bra de låter. Alltså de första fyra ord..de kan inte mer. Men resten kommer så småningom. Jonah fick åka hem från Idol trots att han var inte den som sjöng sämst. Men sånt är livet. Jag tänker att vara med i nästa Idol. Peter Svartlink kommer att älska mig. Jag kan ju alla låtar redan nu.  Tror ni inte det då måste ni komma till festen  "47" där SKA jag sjunga. Har ni inte fått inbjudan varken från Kristina eller Liza, då är det jag som bjuder er. Ni är välkomna i A-huset den 26:e november.

...håller Andreas/Burken inte med, får han skaffa sin egen blogg och skriva sanningen =)

SNIPP SNAPP SNUT

Kommentarer
Postat av: Liza

Du bloggar så bra Kristina! Det är jättekul! Vi måste träna in en dans också till Temptation.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback