Pigg och glad

=) =) =) Vad glad jag blev i morse. Och sen mer och mer gladgjorande saker har hänt under dagen! Jag var jättepigg förre natt  och många olika ider bara (nu har jag ingen svensk eller engelsk ord men let´s say..) popped up i mitt huvud. Om födelsedag festen som jag har med Liza den 26:e November (inbjudningar kommer snart), om min uppsats, om bilder som jag ville ta eller göra, om framtiden..Och i morse var jag också jättepigg och glad - läste att Lisa hittat min blogg och skrev att jag är hennes favorit-slovak (huraaaaaaa!!!!), sen kom Per B. med en tårta (bara grädde och choklad - och jag gillar båda) och sen ringde Fredrik och sa att vi kunde åka och köpa en ny cykel för mig (min gammal cykel som inte var gammal als blev stulen i början av oktober). Jag bara hoppade och dansade omkring. Liza bad mig att inte vara så pigg =) Ju - det är inte så finnt ute och inte sommar längre so Liza blev lite...inte så glad hehe men jag ska göra nåt med det. Kanske piffa up hennes kontor..hmmm =)
Igår började jag göra Transit (EGTYFs magazin). Väntar på flera artiklar men det verkar vara bra "issue"..
Trist att bara online version men nästa kommer på pappret igen!!!


Kommentarer
Postat av: Liza

Kristina, jag är tycker om att du är så glad. Fortsätt med det!! Det är bara när jag har ont i visdomstanden och den regnar som jag blir tråkig. Snart ska jag köpa mig ett hopprep och börja hoppa omkring igen!

Postat av: Liza

Alltså "det regnar" skulle det vara. Det är ju inte visdomstanden som regnar. Jaja.

2005-10-26 @ 22:33:19
URL: http://lizaviktorsson.blogspot.com
Postat av: P

Baboshkaa. Hittade din blogg och tyckte att the hugging cirkel var kul!

2005-10-27 @ 01:36:54
Postat av: Kristina

Men vad kul att "se" dig P =)Du stavade nästan rätt =)Vad synd att du inte hittade oss när vi gjorde hugging circle - det var även bättre =)

2005-10-27 @ 05:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback