Nu är det klart

Nu är det 5:13 och jag har skrivit klart min projekt för uppsatsen. Det är inte uppsatsen själv. Bara metoder, teoretisk ursprung,försknings frågor.. Nu får vi se vad ska säga min handledare och om det är nånting att fortsätta med..
Men om jag skulle skriva lite om onsdag alltså om igår (trots att det är idag för mig fortfarande för att jag har inte sovit nåt) då var det jätteroligt dag!!!
Jag jobbade med Transit igen, sen hade jag lunch med Fredrik och
Liza. När Fredrik åt upp sin schnitzel och ville åka till arbete tittade jag på min talrik och min pizza var där - bara en femtedel saknades. Jag har inte lärt mig att äta snabb än. Men det behövs inte tycker jag. Aha..men vi hade det jätteroligt med Liza (som vanligt). Jag har märkt att hon undviker att skriva om lunch och mat btw. Vi planerade lite vår fest..Ska vara skoj =) =) =)
Jag hade träning också. Vår tränare var inte nöjd med matchen som vi spelade i söndags. Vi hade inte visat  glädje sa hon. Ingen hade roligt. Inget samarbete. Jag vet inte - jag hade det ganska roligt när jag fick spela. Men det går alltid att ha det även roligare. Så igårs träning var "focused" på att återvinna (??? ingen aning om jag får använda det där ordet) glädje och jag tror att vi lyckades =)
Nu är jag hungrig. Skulle äta middag/frukost men det är kanske bättre att sova först. Undrar vem som ska vara glad och pigg på kontoret imorgon/idag. Liza eller jag?

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag är på jobbet pigg och glad, men idag ska jag sluta tidigt - så skynda dig hit!!

Postat av: Kristina

Sant - du är ser jätteglad ut =) Och pigg!!! Var är ditt hopprep förresten?

2005-10-27 @ 11:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback