Jättelugn lördag

Idag har min lägenhet blivit ett tryckeri. Jag har gjort en present för Sveta. Hon är nu i Vitryssland men snart ska hon till Riga (EGTYF seminar om lederskap och demokrati). Jag ska inte dit. Tyvärr. Men Madlena (som jobbar med mig på EGTYF kontoret) åker dit så hon kommer att vara min privat brevbärare =)
Jag jobbade med presenten hela dagen. Det blev flera olika saker - mest bilder från Örebro, musik, vantar, bröd (hihi - hon gillar en typ av bröd som inte finns i Minsk), godis (bananer - hon kallar mig Kristina Banana för att jag can smell bananas when they are somewhere around). Jag är jättestolt över presenten för att hon kommer inte få den i ett paket men varje dag nånting =) Surprise every day =)

Sveta och jag - hugging circle 
hugging circle 2
Här hade vi det jätteroligt med Sveta. Det var innan EGTYF läger i Tyskland och vi höll på att förberedda presentation om EGTYFs history. Vi behövde bilder av hugging circle. De fanns inga människor omkring så vi gjörde det själva =)

Jag har haft lunch med Madlena idag. Bakad potatis. Vi pratade om oss och vår barndom (oj..det känns lite som jag är gammal tante redan..å andra sidan är jag 105 år enligt UNF hemsidan). Det vara trevligt att komma ihåg några saker. TIll exempel CIRKUS som jag och min brorsan förberedde. Jag stod på hans axlar och han marcherade runt i rummet. Våra föräldrar glömmde att anda =) Jag var max 7 år då. Brorsan var 11 =) Jag saknar honom by the way..


Imorgn har vi match..och jag har lite matchmage redan nu...






Kommentarer
Postat av: Fabianagathe

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback