En kul vecka

Jag har haft en jättebra vecka..Jag har varit jätteglad och har gjort jättemycket på jobbet. Har skrivit färdigt ansökan för administrative grant, nu pysslar jag med Tranist (EGTYF magazin) - skitbra och roligt är det.
Igår kom andra voluntärer hem. De var ute i världen (Cypern, Skopje). Så nu är vi alla tillsammans igen och det känns jättebra. Men det var bra att de inte var här under veckan för att jag fick prata mindre och plugga mer. Nu är det bara en uppgift kvar. Den handlar om missbruk och sexualitet. Spännande verkligen. 

Idag kommer EGTYF styrelse och det gör mig jätteglad!!!! Jag gillar dem. Underbara människor. Det är lättt och roligt att arbeta för såna. Hege är perfekt. Hon bryr sig om allt och hon uppskattar vår arbete vilket är även mer motiverande.
Med Jan chattar jag ofta. Vi pratar om diskussioner som pågår på EGTYFs intraweb. Vi har på nåt sätt  ofta likadana åsikter. Och vi också skojar mycket ofta. När jag chattar med honom, skrattar jag högt!
Kadri är också kul. Hon har en åsikt om allting. Ibland är hon lite pessimistiskt men på jätte roligt sätt. Så jag har det bara roligt med henne =)

Och idag är det Idol. Den stora final!! Ett hela gäng av människor kommer till mig att titta - Liza, Andreas, Bettan, Madlena, Katerina. Min mysigt gröna soffa räcker inte för alla men jag får sitta på golvet som jag brukar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback