Another Mission Completed

Nu är kl. jättesent igen. Eller jättetidigt. I alla fall är det nåt med jätte-. Har skrivit färdigt en annan uppgift. Och det känns braaaa .Den var om missbruk och sexualitet som jag redan rapporterat.
Handlade mest om vår behöv av närhet och svårighet att närma sig till nån. Så löser man det med hjälp av droger..trots att man löser ingenting, utom bara faller. Man tappar andra människor och man tappar sig själv. Droger ger ingen svar! Vi människor kan svara och hjälpa. Vi kan öppna oss mer för andra och för världen, vi får sluta låtsas och dölja verkligheten och göra det lättare för alla. Vi får börja bry sig mer..

Natti natti! Nu ska jag sova och drömma om bättre värdlen =) och om 6 timmar åker jag till Stockholm där UNF håller en kurs om Internationelt arbete. Jag ska hjälpa där och berätta lite om hur det är att vara voluntär. Svaret är hur enkelt som helst. Det är HIMLA BRA!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandermerete

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback