Valets resultat säger inte hela sanningen

Jag måste erkänna att det är ganska tråkigt utan valet. Utan alla de debatter och valstugor på torget. Nu skriver jag kanske sista inlägget om valet och resultatet. Jag bara ville skriva om det jag har insett efter att jag pratat med en vänn till mig. Valets resultat är inte den riktig bild på vad som folket egentligen tycker och tror. Resultatet innehåller många olika strategier som faktiskt inte funkade. Till exempel: Man har insett att Alliansen kommer att vina, då röstar man på Centern som är närmaste vänster så om Alliansen har makt, då är Centern stark där. Ja ja..jag ser poången men fortfarande "fattar" inte. Röstar man inte på det man verkligen tror på? Då visar man vad man verkligen vill. Eller hur? Jag är 100% för ärlighet. Om alla röstade på det partiet de verkligen skulle vilja ha i riksdagen då skulle det se annorlunda ut. Mest viktigast är att det skulle se riktigt ut. 

Kommentarer
Postat av: Jakubeline

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback