Vad Andreas hade skrivit om han hade en blogg:..del 4

Nu är det mer än en vecka sen jag var på en underbart fest och jag fortfarande känner glädje och är tvungen att le hela tiden. Det är verkligen svårt att förklara min alldeles bra humör för mina kollegor men de skulle ju get used to that för att jag kommer att vara sånt nu när Kristina är äntligen tillbaka i Örebro.
Festen handlade om Madlenas födelsedag. Hon fyllde 20. Så Kristina - the party maker - arrangerade en fest för vår pinky Madlena. Tio människor fick sitta i Kristinas pite liten lägenhet. Man kan säga att det var verkligen en internationel fest. Slovakien, Bulgarien, Greekland, Letland, Moldavien, Sverige och Bulgarien var med. Vi fick prata på engelska förstås. Bara för att Madlena inte gillar när Inese pratar på svenska. Men jag måste erkänna att Inese är hur duktigt som helst på svenska. Hon har bott i Sverige bara 3 månader och hon förstår mycket och kan uttrycka sig. Hon kanske använder magi..
Inese och magi
Det är bra att Liza inte börjat lära Inese svenska ordspråk annars hade Inese varit bättre än jag är. Hmm..nej nej nej! Det räcker med att Kristina är bättre.
Men tillbaka till festen. Så vi var tio i den lite lägenheten och det var verkligen bra - för att då fick alla prata med alla trots att vissa människor inte ville =) Hehe..skojar bara.
Jag också "propsed" Inese (i köket..oj vad romantiskt det var) så vi ska gifta sig nån dag.
Andreas proposed Inese
Om Kristina inte är mot det förstås. Men hon är så glad att hon har en ny objektiv för sin kamera att hon ignorerar mig helt enkelt. Hon bara fotar och fotar (och är verkligen duktigt). Då är jag tvungen att vara med Inese som har en jättekonstigt vana och stoppar opackad choklad i sina fickor. Ajaja..hur kommer det här att sluta..

I alla fall var det bara perfekt och då tänker jag så här...Jag fyller år snart. Så jag skulle också ha en fest. Ha? Kristina..vad säger du om det? Hmm? Lördag den 3:e eller söndag den 4:e passar bra för mig. Jag tror att du har nånting att göra igen. Och japp..alla är vällkomna =)

För mer detaljer får ni kontakta Kristina.

SNIPP SNAPP SNUT

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag kommer!

Postat av: Liza

För övrigt så trodde jag att Andreas numera har en egen blogg. Men den här har kanske fler läsare?

2006-01-29 @ 21:02:43
Postat av: Kristina

Hihi..han får en som födelsedag present =) Men pssst..det är secret =)

2006-01-30 @ 01:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback