Min alldeles grym dag!

Idag har börjat perfekt. Jag hittade en jätte jätteviktigt email när jag kom till arbete och vill tacka för den! =)
Se fick jag veta att människor gillar mina bilder jag tog i helgen. Det var ganska lätt att ta fina bilder när det fanns såna fina människor omkring. Jag gillar att fotografera atmosfär vilken var verkligen stark på saxenborg =)

Idag har jag försökt att köpa skor igen. Och det gick bättre. Hittade två som jag skulle kunna köpa. Men har inte gjort det än för att jag är inte så säkert att de är varma från botten. Hmm...Ska tänka ett par dagar.

Jag har träffat Malin också. Hon var hos mig och det var treeeeeeeeeeeeeeeevligt!!!! Det blev pasta (japp..Andreas..du får komma och smaka), glass, prat, prat, prat, bilder på min familj och slovakiskt Idol som finns på internet. Det är så bra att jag kan följa det härifrån. Var verkligen bra att prata med Malin. Vi tänker likadant.

Nu chattar jag med Katka. Min alldeles bästa vän =) Det blev tredje chattnatt i rad och vi måste verklgen sluta med det för att hon har mycket att plugga och jag med. Men vi har det så roligt. Hon är väldigt kreativt så hon kommer på olika galna saker hela tiden. Just nu skriver vi en story som jag sen ska ilustrera. Vet inte om någon kommer att förstå storyn men vi förstår (ibland) den.

Men nu...natti natti!!!!


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag kan rekommendera dig att köpa fårulls-sulor och lägga i skorna. Då blir de mycket varmare. Passa på nu under Hindersmässan!

Postat av: Tormathilda

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-13 @ 08:25:03
URL: http://tormathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback