I Göteborg händer det saker

Igår var jag i Götebrog och träffade Hanna och Linnéa för att planera UNF Europa turné. Det är mycket att göra och förberedda men en sak vet jag redan nu. Det kommer att vara GRYMT!!!!
Man kommer att lära sig mycket, man kommer att göra praktiska saker relaterade till alkohol förebyggande arbete, man kommer att ha det verkligen roligt. Mer ska jag inte avslöja nu, men det kommer ...det kommer snart =)

En sak till ville jag säga. Wow! Det känns att i Göteborg händer de saker. Många aktiva, kreativa UNFare. Först tänkte jag..hmm..jag vill flytta till Göteborg =) men sen tänkte jag så här..det är kanske bättre om man borjade göra nåt här i Örebro. Och jag har lite idér redan..så..årsmöte..ge mig årsmöte =)


Kommentarer
Postat av: larsemil

klart det händer massor i göteborg. och klart du ska flytta hit! tänk vad roligt vi skulle ha.

2006-02-09 @ 10:38:18
Postat av: Kristina

=) Ska fundera på det =)

2006-02-09 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback