Var kult idag

När jag var på stan i morse insett jag att det är jätteenkelt att göra bilder och decoration. Att göra en sån bild tog mig 5 minuter (OK..9 minuter - men 4 minuter höll Photoshop på att öppnas..hehe) Man kan ha dem tillsammans allihopa, eller en och en - man kan variera..Jättebra tycker jag =)

   

Vi spelade en match idag. Och vi vann! Huraaaa! Motståndarern har lett hela tävlingen så vi förväntade en tuff match. De spelade 5 matcher och vann 4. Vi spelade bara 3 och vann 3 så vi leder nu =) Jag gjorde 3 mål och sen pekade de på mig en spelare och då blev jag som i fängelse..Å en sida var det tråkigt för att jag fick inte göra flera mål men å andra sida blev det mer utrymme för andra spelare och DE GJORDE mål så det var värt det =) Vi tog flera lag bilder efter matchen =) Så jag ska ladda upp de nån dag.

Nu sitter jag hemma, skriver, tittar på TV - Pretty women (klassik). Jag har sett den hundra gånger men jag kan titta igen. Och vila lite innan jag börjar skriva min uppsats. Jag gillar reklam under filmer. Jag hinner laga mat, slå på tvättmaskinen...jättebra =) Tack för det =)

Kommentarer
Postat av: Liza

Det där var ju hur snyggt som helst! Kan vi inte måla såna mönster på väggarna på jobbet?! I mitt rum!

Postat av: Kristina

Jätte gärna =) Vi kan använda dem på festen oxå =)

2005-10-24 @ 00:25:02
URL: http://kiksun.blogg.se
Postat av: Kristina

Men det är sant de ser ut lite som gravid kvinna - jag måte "twista" dem lite mer =)

2005-10-25 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback