Mest om msn

Wow vilken härlig dag har jag haft idag. Alla andra voluntärer och Nina och Emina från Bosnia och Herzegovina kom igår. De var på EGTYF kontoret med oss idag. Vi hade det jätteroligt tillsammans. Vi pratade om LINK (Ninas och Eminas organisation) och demokrati i organisationen. Man kan säga att det kan förbättras. Sen en vår gemensam vänn kom att hälsa på. En perfekt människa. Hon var min handboll tränare förra året. Hon har ganska starka moraliska principer och jag med så vi enkelt förstår varandra.

Jag har lett hela dagen tack vare de människor som är omkring mig.

En annan rolig sak är att chatta på msn. Jan var min msn kompis idag. Vi låtsade att vi inte var vänner längre och vi hade bara jätte "official" förhållande. Aaa - vad roligt!!!
Vi pratade lite om gender (min tema) och bilar (hans tema). Han tror att han kan göra mer saker än jag samtidigt när han kör en bil. (OK..jag kanske håller med men han behöver inte veta det. Men jag kan kanske göra mer saker samtidigt när HAN kör..hihi)

Vi hade också msn konferes. Det mest interesant är att 4 av 5 deltagare var i samma huset och 3 av 5 deltagare var i samma rummet. Så roligaste var när vi avlustade med: "vi ses!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback