Hanboll och vänner..

Snart åker jag till Stockholm. Vi har en match där. Jag hoppas vi vinner igen =) Vi är bara 10 spelare idag. En målvakt och 9 spelare så det är bara 2 på bänken. Jag tror att det kommer att vara mycket dynamisk och det gillar jag. Mycket att springa och hoppa.

Idag kommer Nina och Emina från Bosnia och Herzegovina. De påminner mig att jag träffade Anela på NSF congress igår. Henne gillar jag också jättemycket. Vi skrattar väldigt mycket när vi är tillsammans. Lite som med Ruza som är från Croatien. Jag saknar henne. Hoppas vi kan vara tillsammans på ny års afton. Det beror på mina studier lite.

Idag kommer också Madlena och Kate från Riga och imorgon har vi office meeting. Det är alltid jättekult när vi pratar om vad vi har gjort och vad som måste göras. 

Om en vecka är jag hemma i Slovakien...

Kommentarer
Postat av: Michaelkapp

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback