Design, Språk

Design av den här  bloggen kunde vara bättre. Den är jättetomt där uppe och jag kan inte göra nåt med den. Hmm..

Vilket språk skulle jag använda i mina bloggar? Engelska? Slovakiska? Svenska? Att öva skriftligt svenska är bra men då förstår kanske bara jag. Slovakiska är lättaste att skriva, men jag har många internationella vänner som vill veta vad som händer i mit liv. Engelska - bäst lösning men jag vill träna min svenska..men min svenska förstår kanske bara jag...hmm det är cirkel. Då tar jag det hur det kommer så nu har det blivit svenska.


Kommentarer
Postat av: Liza

Svengelska, kanske?

Postat av: Lisa

Svenska går ju jättebra - alla förstår! Annars är de bara fåniga. Och gud så kul att du skaffat blogg!

Sen kan jag hålla med Liza, du kan ju skriva på engelska ibland och svenska ibland, så blir det fler som kan läsa och kanske lättare för dig att formulera dig ibland.

2005-10-24 @ 21:55:15
URL: http://www.lisaskiold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback