Vad Andreas hade skrivit om han hade en blogg:..del 2

Nu är det fredag igen. Fredag betyder Idol hos Kristina. Det verkar att vi har en ny tradition. Men vad ska vi göra om en månad när Idol är slut. Hmm..men det spelar igen roll. Mest viktagast är att det är roligt nu att titta på Idol med Kristina och hennes vänner.

Det var trevligt som vanligt =) Jag sjong, Kristina kastade kuddar, Madlena var nöjd med sin shampoo och Katherina var bara glad när hon hörde Celine Dions låt..

Så Jens gick ut trots att
Liza startade stor kampanj och gjorde allt för att han får stanna kvar. Här ligger en hund begraven. Varför är hon så ivrig när det gäller Jens? Har hon ens gjort nån affisch för att stödja mig? Aldrig. Det här måste vi prata om...

Sebastian sjöng You´re beautiful från James Blunt. Jag har märkt att istället  "...but I won´t lose her because I´ve got a plan.." sjöng han: "..but I won´t lose her because I´ve got a PLANE". Men vad bra för honom. Det kan vara lättare att hitta henne med ett flygplan än med nån plan. Då förstår jag också de andra ord han sjunger..." I was flying high.." Tack Sebastian för förklarning =)

 Efter Idolen gick vi till konserthuset och provade tango. Det var kultur natt i Örebro. Kristina dansade med Madlena och de var verkligen bra. Vi kom för sent och alla andra fick öva ganska mycket men det var inte nån problem för de två underbara tjejerna och i slutet var de bästa på dansgolvet. Liza och Johanna (hon som spelar fiol) var också duktiga. Nästan som Kristina och Madlena. Men nära skjuter ingen hara.

Idag fick jag päron och jul must från Kristina. Ingen pasta igen. När kommer hon att inse att jag verkligen gillade hennes pasta och ville ha dem igen. Mums. Då köpte jag big burger istället..inte så gott men vad skulle jag göra???

Jag gillar fredagar!!!

SNIPP SNAPP SNUT



Kommentarer
Postat av: Liza

HARE! (Inte Hara!) Kristina vi får nog ha en intensivkurs i ordspråkssvenska. Fast jag måste erkänna att jag är ganska imponerad av hur snabbt du lär dig. (Men så har du ju den bästa läraren också. =) Hahaha!) Synd att du missade Måns och Ola. Jag och Jens har gjort slut. Nu är jag ihop med Sebastian.

Postat av: Liza (igen)

Oj jag missade att det var Andreas som bloggade. Okej Andreas - det heter faktiskt hare och inte hara. Det borde du veta. Fråga Kristina nästa gång, hon är expert på svenska uttryck.

2005-11-19 @ 19:40:22
Postat av: Kristina

Haha...rätt Liza. Jag skulle prata med Andreas. Om han kommer att fortsätta så här får han öppna sin egen blogg!!!!
Det var helträtt att göra slut med Jens. De visade på TV att han hade nån annan flickvänn där uppe i Piteå. Du skulle vara men nån som tycker att du är unik och beautifull (som..typ..Sebastian sjöng)Bra beslut Liza!!!

2005-11-19 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback