Fredag..

Fredag betyder Idol och Liza. Eller..Liza och Idol. Vi tittade, lyssnade och förberedde vår fest till imorrn. Vad kul det blev. TIpspromenad som handlar om oss. Jag ska publicera detn efter festen =) Musik, bilder...och trevliga människor! Uuuu..jag ser fram emot dem!!!!

Om jag skulle skriva lite om Idol..Sebastian blev kvar.Synd annars kunde han komma till vår fest. Finale nästa vecka. Spännande. Sibel har gått ut idag. Hon var inte min favorit men ändå - det var inte så lätt att titta på henne och tänka om hennes känslor just då hon stog där och tittade på sin Idols väg. Konstig. Hon klarade sig så långt och puff - ut! Är det rättivst att låta nån uppleva nåt so specielt och sen ta det från människan. Ja..sånt är livet..men jag tycker fortfarande att vi måste ändra systemet =) Ja jag har många vänner som jobbar med datorer och programmer så de påverkar mina tankar lite.

Och när jag tittade på Agnes såg jag att hon blev jätteglad (självklart) när hon blev kvar men samtidigt kunde hon inte visa glädje. Hon var ledsen för Sibel. Vad skulle man göra i såna situationer? Varför var det inte tvärtom? Varför blev inte Sibel glad för Agnes? Varför är sorg "viktigare" än glädje? Jag tycker att det är bestämmt av samhällen och inte av naturen.
 

Kommentarer
Postat av: Miodiolive

Beautiful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback