Festbloggen

Namn: Liza
Klockslag: 21.58

Kommentar: Nu pratar Erik om att han ska gå.. Åhh vad han är trist! Jag ska ju spela nu! Den berömda tangon kanske... tänk vad han kommer att missa! Och så försöker han visst dra med sig UNF:arna i trist-fördärvet.. usch!

Namn: ”Andreas”
Klockslag: 22.02

Nu är jag på Kristinas och Lizas PERFEKT kalllllllaaaaaaaaaaas =) =)  =D Den är hur roligt som helst!!!! De skulle göra såna saker oftare. Typ..varje vecka. Jag det ska jag föreslå efter Liza, Angelika, Johanna, Lallllllaaaa har spelat.
Det händer många olika saker..Oj..nu låter det...aaaa ye..nu låter det finnt..
Aha....så vi hade tipspromenad..jee .det går att skriva i takten med de som spelar =)=) =)...aha..men tillbaka till tipspromenad..KLAP KLAP KLAP..
Så..tips promenad var SVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT!!!!!  (Vad händer nu? Lisa skratar..men varför? Vad gör de? Har de inte övat tillräkligt?) Men..tipspromenad! JAG VANN INTE =(..Nu vet jag hur kändes Sybel igår när hon gick ut  (Idol menar jag) Aha....vad ville jag skriva..Sergio var roligt! Jag behövde inte hans lektion ..jag kan dansa allt möjligt och omöjligt..(nu spelar de igen – yeeeeee vad duktiga de är..nästan som jag) Men det var roligt att röra sig lite och titta på de andra hur de gör..
Nu ska jag lyssna lite.nån annan kan skriva Klap klap klapppppp
PS..JAG GILLAR DEN HÄR FESTEN!!!!!
Snipp snapp snut

Namn:UNF:arna
Klockslag:22.06

Nu snackar lalla J denna festen är jätte bra J lika bra som kristina & liza you go girls ;) nyss spelade nåra fiol
 Det var rörande ... förut var vi på kurs men allt skullebli mycket roligare om party pinglorna var me ;)nu sitter hon och frågar ut en stackars fredrik LHan svara feeelBuuu
Skaka skaka:D:D HAHA you must be yoking Tjohoo go fredrik
Ooooooohh!!!!!! Alla sitter och skrattar    wow wow wow Bravo fredrik
Fråga 7 mohahaha   tssss ursekta föregående som skrev hon e bäst: J som alla andra unf :are !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag e bäst ........nu fotar de vinnarna av tippspromisen nu ska dom dansa tahahahahahaaaaaaaaaaaaaa Fredrik fredrik ne he inte Fredrik. nu ska vi dansa nöööööööööööööööööööööööööööö ......... i like to  dance J

Namn: Lalla
Tid: 22:32

Kul att ordna en NOVEMBER-fest!!! Hoppas det ökar popularitetskurvan för vå r fantastiska månad. Eller hur? Födelsedags”barnen”!!!
Tack för en jätte trevlig fest. Vi gör väl detta till en novembertradition, eller hur?

Namn: Gunnar
Tid: 22.40

Vilken trevlig fest ni bjudit in till. Fyll år snart igen så kommer jag och trivs med er igen.

Namn: Lisa
Tid: 22.43

Jag har nog sällan varit på en så fioltät fest, och dessutom folk som kan spela på dem. Hela fyra stycken, fast en visade aldrig sin förmåga. Finsk tango på fiol var riktigt tjusigt. Det såg kul ut när Gunnar bar Lallas fiolväska hit, fick vibbar till gangsterfilmer.

Nu håller de på med folklekar – Lasse går i ringen. Det börjar kännas som att jag råkar ut för såna varje helg numera. Vi körde ju en hel massa på FS-helgen också. Nu är jag inte med. Men det såg kul ut när Burken var midsommarstång nyss.
Tokigt. En hel del småtokiga inslag på festen överlag. Det är döda musmammor och en tomte som fryser ihjäl och massa snusk i aristokratin i punklåtar, och ja, jag vet inte vad!

Namn: Ted
Tid: 2257

Lasse går i ringen var roligt. Nu dansar spelar några hambo.
Jag känner mig gammal... jättegammal. Förr fanns det inget som hette blogg. Nu måste man lära sig slovakiska för att ens kunna använda detta medium. Det är väl så när man går på jungfruelig mark. Ungefär som med hambo.

Namn: Johanna
Tid myyyyyyyyyyyycket sent

Nu har vi roat oss hela kvällen. Proppat i oss god mat, grätit över döende djur i rabatterna och blivit fullfjädrade magdansöser (kanske även magdansörer...).Svettiga och glada förklarar vi nu november vär kärlek (vem är det som har flyttat på å???!!!) och funderar över vilken melodi som Lasse igentligen tycker bäst om...)
Tack för en JÅTTEtrevlig kvåll!!

Namn: Sergio Antonio Gutierrez Manzanares
Tid: 23:29

Noviembre noviembre, nu börjar tiden ta slut och det brukar den gör ibland..festen var hur bra som helst, på många sätt, mycket dans och det är roligt, mycket gott att äta och trevligt folk...efter en dags kurs kan det aldrig vara dåligt med fest. Tack Liza och Kristina och alla ni andra som tror er vara trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback