Fest

Jag kommit nyss från festen "47" =) De som var med vet varför den kallas 47 och det räcker att de vet. Nu sitter jag hemma och det känns jättetomt plötsligt.  Jag är trött men jag måste skriva om festen annars kunde jag inte somna. Det var såååå kul att träffa de alla. Några såg jag för första gången  men det var inget problem med det. Och några har jag inte sett ganska länge - typ: Gunnar och Lisa (henne träffade jag i somras men hon är sån människa man skulle träffa mycket oftare), Lalla och Malin (Tack för November Lalla. Vi måste träffas oftare Malin!) Ted (vad roligt han var när han sjöng.Jag liksom lyckades inte att förstå allt men bara titta på honom var roligt och jag skrattade så mycket) Sen kom människor som jag träffar ofta: Anna (från handbollen) och hennes mamma Ingrid, Bettan, Fredrik (Jag är faktiskt stölt över dig Fredrik, att du visste så mycket om oss), Inese (Tack för "speech". Det var en perfekt present), Andreas (Tack för kameran, tack för dans och glömm inte: " Oooo krasne prsia") och många många andra..jag har inte nämnt alla men jag är glad för varje person som dykt upp.

Tips promenad gick himmlabra tycker jag. Lisa vann =) med 5 rätt. Och sen Fredrik med 6 rätt. Men jag tror de skulle dela på första plats för att Lisa inte träffar oss (Kristina och Liza) varje dag. Å andra sidan, Fredrik läser inte våra bloggar....hmm..eller det kanske gör han...Jag vet inte faktiskt. Men han vet att jag bloggar i alla fall så det var rättvist.

Senare ska jag publicera bilder på oss och vinnarern. Liza måste skicka dem först. Det blev också fest blogg som också kommer publiceras senare.

Det blev mycket dans också! Sergio! Tack så jättemycket =) Dig förstod jag även =) Allt!!! Sen Lisas och Lizas Ketchup sång - vad synd att vi inte har video! Vi kanske skulle träffas igen bara för att filma vår häftigt dans! Kanske Floor filler nästa år?!!!


Det var helt enkelt kul. Små prat, mycket mat. Mums! Människor som uppträde, mycket skratt.. 





jag gillade varje sekund! Och jag är så glad att jag känner de underbara människorna! Tack att ni kom och tack att ni finns!!!! Jag vill träffa er igen! Snart! =)

Också specielt TACK till Liza som kom med idén att fira tillsammans..Då började den här helt fantastisk kvällen. THE BEST PARTY EVER!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jodå, jag läser. har man 6 rätt så har man fler än 5 rätt. Fem myror är fler än fyra elefanter. Så är det!

2005-11-27 @ 20:43:09
Postat av: Liza

Nu tänkte jag skriva om hur kul jag hade och hur glad jag är att vi hade festen! Men det har jag ju redan sagt. Jag ska försöka j(bl)obba lite istället. =) =) Du är så bäst!

Postat av: Ted Callander

Krasne večierok! Ale ni pona. (blev det rätt nu?)

2005-11-28 @ 14:54:22
URL: http://callander.se
Postat av: Kristina

Krasny večierok! Ale li pona =) Tack tack Ted!!!

2005-11-28 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback