EGTYF människor är kulaste!!!

Jag har haft så bra tid nyss att jag inte vet vart skulle jag börja. I fredags var det Idol och vi tattede på den. OK...det är inte Idol som var bäst men de människor som kom och var hos mig - de tycker jag om. Liza, Andreas, Bettan, Madlena, Katerini, Inese. Alla. Alla är jätteunika och trevliga.

Agnes vann. Trots att jag trodde att Sebastian var bättre under hela tävlingen, hon var också duktig och final låt gjorde hon bättre verkligen.

Efter Idolen gick alla hem. Bara Madlena stannade och vi började med ppt för vår styrelse. Vi ville visa på ett roligt sätt lite om våra liv här i Örebro och i EGTYF.  Jag hoppas att vi lyckades. De skrattade då och då och jag hade det roligt under den hela processen när vi förberedde det och presenterade det så..vi får vara nöjda tycker jag.

Nu ska jag ladda ner bilder från Julborden vi hade efter mötet. 

Det känns jättekonstigt just nu. Så underbara människor är omkring mig och jag vet inte om de fattar hur underbara de är. Jag hoppas de vet...Jag bara ville gå omkring och säga det till alla..men man är inte van med sånt.Så sitter jag här istället och skriver.

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag börjar komma över Sebastians förlust. Men vad ska vi se på nu?

Postat av: Kristina

Haha...hmm..vi kanske skulle börja med vår egen show. Eller vi kan köpa "Vänner" och titta varje fredag..Vänner kväll! =)Det vore kuuuuul!

2005-12-06 @ 11:26:02
Postat av: Justjask

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2008-01-02 @ 14:28:42
URL: http://justjask.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback